Vize zakladatelů

Upper page: Vítejte

Při založení společnosti byly zakladateli přijaty zásadní myšlenky přístupu k zákazníkům, které jsou po celou dobu působnosti společnosti prosazovány a jejich dodržování je jedním z hlavních úkolů řídících zaměstnanců.

K zásadám uplatňovaným zaměstnanci společnosti ve vztahu k zákazníkům patří zejména:

  • soudnost v jednání,
  • dodržování sjednaných podmínek,
  • dosažení maximální kvality prací,
  • přijatelné ceny prací při dodržení kvalitativních ukazatelů,
  • co nejkratší doba provádění sjednaných služeb,
  • maximální omezení vlivů na životní prostředí,
  • ohleduplnost k obyvatelům a dotčeným objektům při činnosti,
  • dodržovat platné národní legislativní normy a technické předpisy,
  • maximálně snížit zatěžování zákazníků problémy, které se vyskytnou v průběhu   poskytování služeb.

Pro uplatnění těchto zásad při vlastním řízení společnosti byla přijata pravidla pro uspořádání společnosti:

  • zásada dodržování zákonnosti a principů právního státu, která spočívá v dodržování obecně závazných právních předpisů, zákony a jinými předpisy stanovených povinností a povinností přímo se vztahujících k předmětu podnikání. To je zejména bezpečnost a ochrana zdraví při práci, požární ochrana a ochrana životního prostředí,
  • zásada řízení jakosti je nedílnou součástí řízení na všech úrovních,
  • zásada hospodárnosti a maximální efektivnosti ukládá každému zaměstnanci řádně hospodařit se svěřenými prostředky, materiálem, energií a pohonnými hmotami i pracovním časem tak, aby předcházel vzniku škod, prostojů a neproduktivních nákladů,
  • zásada jediného odpovědného vedoucího zakládá skutečnost, že každý zaměstnanec má pouze jediného přímého nadřízeného, od něhož dostává příkazy a jemuž zodpovídá za jejich plnění,
  • zásada zachování dobrého jména společnosti a zachování obchodního tajemství,
  • zásada „kdo řídí, ten kontroluje“ stanoví vedoucím zaměstnancům povinnost průběžně kontrolovat plnění pracovních povinností jim podřízených zaměstnanců.


 
logo
Fotogalerie